Vår egna gräsplätt

f1

Trädgården är nog favoritdelen av vårt hus just nu. Den ligger så insynsskyddad att det känns som vår egna härliga oas. När vi bodde i lägenheten så drömde jag bara om att lägga ut en filt och spendera ostörd tid utomhus. Nu kan vi ju det!

f2f3f4f5

Idag delade vi på en fruktsallad till mellanmål.

f15

Vi kände att det blev lite ljust för Elis så han fick låna mina solbrillor. Tänkte inget på det då men senare när jag såg bilden på kameran höll jag på att gå under av skratt! (sorry grabben men du ser för rolig ut)

f12

Detta är ju vår första sommar i huset och det är väldigt spännande att se vad som gömt sig under vintern. Vi har två fruktträd och nu har det ena börjat blomma. Jag tycker det är hur kul som helst att följa utvecklingen.

f14f13

Som sagt, vår alldeles egna gräsplätt och dagar utomhus gör oss alla på glatt humör just nu!

//We are so happy about our garden right now, it’s so relaxing to just spend time outdoors. And also, since this is our very first summer here we are very excited to see what our two fruit trees will bring! //

4 comments

  1. Är så avundsjuk på er trädgård!!! Får underbara sommarkänslor av bilderna. Drömmer om att få ha en bakgård i framtiden. Min dröm är din verklighet! ! Pojkarna är fina som alltid. Elis ser ut som en liten strandraggare i brillorna. Allt som allt en riktigt fin familj

  2. Sorry att jag bombarderar dig med kommentarer. Kommer på grejer som jag glömt att skriva. Ny header! :) jag har bara sett mobilversionen och där ser det jättebra ut! Känner du dig nöjd?

Kommentera

