Fyra kusiner

Jag tycker att det är en härlig känsla att veta att trots att det inte kommer bli några åtta barn för mig, så kommer mina barn ändå att få uppleva den där storfamilj-känslan (som jag älskade så mycket) genom sina kusiner. De träffas och leker så ofta, jag tänker att de redan är lite som extrasyskon för varandra.

Igår lekte Sam och Elis med Karl och Edith. Tack för att ni kom och räddade vår måndag!

sm2sm3sm4sm5

Sams no 1 fritidsintresse är att dra ut/stoppa in nappen i Elis mun.

sm9sm6sm7sm8

Fly från vampyren, Edith!

sm10

De yngsta i gänget, Elis och Edith, har redan utvecklat en special liten connection.

sm11sm12

Det är bara glada miner när de får hälsa på varandra!

//Four cousins: Karl, Sam, Edith and Elis playing together. //

3 comments

  1. Vilka fina bilder du fick ihop. Fångar en härlig känsla. Ljusa och fräscha. Barnen är lyckligt lottade som har varann. Tror de bara kommer ha större och större glädje av varandra ju äldre de blir. Bilden på Edith och Sam när de skrattar ihop är så fin. Och så karls pose i bakgrunden. Fint fångat! Tack för en bra dag :)

    1. PS. Vad stor Elis ser ut på bilden när han tittar på Edith. SÖTNOS! Tycker deras lilla connection är så söt

  2. Vilka underbara syskonbarn man har! Så söta och härliga individer! Och vilka fina bilder, varm känsla i dem, får mig att längta till sommaren!!!

Kommentera

