Sam och jag i blåsväder

park2

Såhär såg det ut på en blåsig parkeringsplats när jag försökte få Sam att ta ett kort med mig. Han kollade på Gustav och sa ”-kul skämt!”

park3

Nej, jag tror att jag hellre springer själv.

park5park6

90% av alla bilder på Sam blev såhär. Alltid på språng.

park4

Men ett litet gos fick jag in. Rutinerad mamma vet att det bara gäller att vara snabb! ;)

//I tried to get Sam to take a picture with me but he laughed and ran away. Always on the move that little one! //

2 comments

  1. Ni är RIKTIGT snygga på bilderna. Sam är ju hur fin som helst i sin tröja. Älskar den! Totally adorbs.Och du ser så smal och snygg och fräsch ut. Vem kan tro att du har fött två barn de senaste 2 åren?

Kommentera

