Sovande pojkar små

sov1

Idag blev verkligen ett sådant där tillfälle där jag var SÅ glad att jag bestämde mig för att hämta kameran (ni vet, när man sitter och funderar på om man orkar eller inte). Jag hade somnat i sängen med pojkarna och när jag vaknade och reste mig upp så låg de kvar och sov tillsammans.

sov2sov3

Bilderna är faktiskt helt oarrangerade. Flyttade inte på något, de var så sockersöta precis som de låg.

sov4

Babyfötter <3

sov6

Som mamma till de här pojkarna tyckte jag redan att detta var en av de sötaste syner som jag sett. Och när Sam sedan tog en hand och försiktigt började klappa på Elis huvud så blev det nästan för mycket! Fina killarna, hoppas att de växer upp som bästa vänner.

Och just det, Elis har på sig speciellt arvegods. Den där dräkten fick jag av mamma, den hade jag som bebis. :)

//Today we all fell asleep in bed and then I woke up but the boys kept on sleeping – together. I didn’t arrange these photos at all, this was actually how they slept. As a mom I thought it was pretty much the cutest thing ever. <3 //

3 comments

  1. men HJÄLP……….. söthetsfaktorn i de här bilderna tar kål på mig!!!!! titta på fötterna(helt fantastisk bild) SÅ söta dom är tillsammans. Vill bara mysa in mig hos dem

  2. Så fina de är och så roligt att du orkar att tänka på att dokumentera ett sådant ögonblick. Jag får en god känsla när jag ser dem tillsammans, de blir säkert de bästa kompisarna.

Kommentera

