Första veckorna med Elis

Jag gjorde en film med klipp som jag tagit under de första veckorna med Elis i familjen. Jag tyckte det kändes viktigt att bevara en liten glimt av den här tiden som annars bara svischar förbi. Både pojkarna växer så fort, men speciellt Elis som blir större och förändras lite mer för varje dag som går.

Såhär har det sett ut hemma hos oss:

(får inte till den inbäddning som jag vill ha så klicka på vimeo-loggan för att se videon i HD istället.)

//I made a video from our first weeks with Elis in the family. Click on the vimeo-logo to watch it in HD.//

15 comments

  1. Vilken fin film! Gud, jag riktigt längtar efter att själv få en liten till! Och vad jag ångrar att jag knappt filmade/fotograferade under spädistiden…
    Hur har du gjort filmen? Alltså klippt ihop den?
    Jag ser fram emot fler inlägg om hur det är med två småttingar som är så nära i åldern och även om renoveringen!

    1. Verkligen, tiden bara flyger förbi! Ska bli kul att visa dem när de är större…Sam gillar redan filmen och kan titta på den flera gånger i rad. ;)

  2. ÄLSKAR denna iden! Den första tiden sveper ju bara förbi och det är så svårt att fånga de där nyföddstunderna på bild. Du har ju verkligen lyckats fånga det här! Älskar när lilla Elis har öppna ögon. Han känns så stor! Jag måste få träffa honom igen innan han är lika stor som Sam. De är så fina ihop. Känner verkligen att jag måste börja filma mer efter att ha sett denna film. Det är ju så kul att titta på sen!!!

  3. Vilken underbar film full av guldkorn. Ett av dem är när Sam får se sin lillebror för första gången. Pojkarna kommer att älska att se sig själva som små.

  4. Så fint så!! Även jag inspireras att filma mer! Och inte tala om att blogga..har sagt i ett år nu att jag ska börja igen 😅 heja dej!

    1. Tack! Och gör det!! Det är så roligt att kunna kolla tillbaka på det man skrivit om och tagit kort på tidigare…speciellt med småbarn som växer så fort!

Kommentera

