Ensamma hemma

Igår fick jag vara ensam hemma med pojkarna för första gången sedan de dubblades i antal. När Gustav åkte på morgonen stod jag bara där, tittade på dem och tänkte ”-jaha, hur gör man det här nu?!”. Det är ovant, läskigt och fullt upp men jag inser ju att man vänjer sig (det måste man ju). Nästa vecka blir det min vardag på heltid. Det är läskigt om något!

Bilderna är från häromdagen när jag fick dubbelgosa. En av fördelarna med den här nya grejen, dubbelt så mycket kärlek/gos att casha in. :)

två1två4två3

Två barn, två armar. Det här fixar väl vi. ;)

//Was home alone with the boys for the first time yesterday and that was both scary and stressful! Will need some getting used to but I’m sure I’ll be doing it like a pro in no time (or so I hope) ;). //

One comment

  1. Söta pojkarna. SÅ roligt att se bilder på den lilla nykomlingen. De ändras ju hela tiden. Vill träffa honom igen!!

Kommentera

