Girafferna

Idag var vi på temakalas. Gustav och Sam var utklädda till giraffer och var SÅ gulliga tillsammans! Sötaste pappa/baby-giraff kombon ever tror jag. Hela kalaset var jättemysigt och jag tog en massa bilder (varav typ 50% på mina grabbar för att jag inte kunde få nog). Men jag lovar att inte lägga upp alla. ;)

Inlägg med fler bilder kommer när jag gått igenom dem!

giraff

//Today we were at a themed birthday party and Gustav and Sam went as giraffes. They were so adorable together, I couldn’t get enough! Lots of more pictures to come. //

One comment

  1. Åh de var ju så söta!!! Och morsan kossan också såklart. Längtar efter bilder. Kul att ni kom! Och extra kul att få se ert blivande hem :)

Kommentera

