Grattis Emelia!

270528_10150215090611735_4015227_n

Idag fyller min underbara syster Emelia 22 år och det förtjänar ett inlägg. Vi brukar säga att Emelia är en ängel på jorden (och det tycker hon inte om själv) men det är bara för att hon är så otroligt snäll och godhjärtad. Det är omöjligt att inte tycka om henne! Hon är så mild och behaglig det känner speciellt alla barn av (de älskar henne).

Men hon är inte bara bra för att hon inte har ett ont ben i sin kropp – utan hon är även världens roligaste och påhittigaste. Hon är pigg och glad och gör så att man aldrig har tråkigt runt henne. Vår partysyster som man alltid vill ha med som sällskap överallt. För att inte nämna att hon är så otroligt vacker, hon har inte en smula smink men ser ändå ut som en filmstjärna. En äkta naturlig skönhet!

HÄRLIGA EMELIA! Jag är så glad att hon är med i vår familj, hon gör livet roligare och får mig själv att vilja bli bättre när det gäller så många saker. Jag hade kunnat sitta här och räkna upp alla hennes egenskaper som alla borde vilja ha men då hade det blivit en lång text. Nöjer mig med att säga grattis till en fantastisk lillasyster – you rock!

//Happy 22nd birthday to my little sister Emelia! //

3 comments

  1. Lovisa, vilket fint inlägg blev så obeskrivligt glad när jag såg det! MEN känns inte som jag lever upp till allt det där haha!! Är så glad att du är min syster lovybabe!!!

Kommentera

