Höstmorgon

m6m1m2

I fredags tog jag och Sam en morgonpromenad i höstkylan. Det var superhärligt, jag älskar verkligen det friska vädret som kommer nu. Hösten är en vacker årstid och jag har alltid gillat den för den är en försmak på att vintern och julen är på väg. Julen är ju en av årets absoluta höjdpunkter! Jag hoppas på att den kommer bli mysig i år också, fast jag kommer att vara höggravid och trött. Men jag kan inte tänka mig något annat. ;)

Nu ska vi i alla fall njuta av att det är höst och jag ska försöka komma iväg på så många mysiga morgonpromenader som jag bara kan klämma in.

//Me and Sam took a morningwalk in the new chilly weather. Autumn is here and I’m really excited about that. I’m already thinking about how much fun christmas will be this year (even though I’m gonna be very pregnant). //

3 comments

  1. Åh. Jag älskar verkligen också dessa kyliga och soliga mornarna. Kan riktigt känna hur det känns när jag ser dina bilder. Sam ärr en riktig goding med sin vacklande gångstil. Får nog bege mig ut på en liten runda med barnen nu!

Kommentera

