London, here we come.

Just nu sitter jag här och packar, imorgon åker vi till London och det känns superkul. Det är en tjejresa så jag lämnar både man och barn hemma den här gången. Barnfri! Jag vet att det kommer att vara så härligt att slippa bry sig om allt det som man måste tänka på när man har en liten ettåring med sig. Nu ska jag njuta av att få komma iväg ett par dagar med bara vuxet sällskap (och ett väldigt trevligt sådant med).

Jag har väl haft lite ångest över att lämna Sam i tre nätter, jag har hittills inte varit ifrån honom en enda natt sen han föddes. Men han kommer vara med sin pappa så jag vet att han har det bra. Är bara jag som kommer att sakna honom en massa. Får krama honom lite extra hårt inatt!

Vi ses när jag kommer tillbaka, ska självklart ta med kameran så att jag kan visa vad vi hittat på efteråt. Ska bli så kul – London här kommer vi!

london1

Bild från senaste gången vi var i London år 2008. Pappa ordnade en jätterolig resa för oss alla som vi fortfarande har en massa roliga minnen ifrån. Och den där lilla plutten i mitten är Sigrid, min yngsta syster! Hon har verkligen växt en hel del sedan förra resan. ;)

//Tomorrow I will go to London on a girls trip! So I will leave both Gustav and Sam at home this time. Feels great to get away but I’m also a little nervous about leaving my precious baby for three nights. I haven’t been away from him for a single night since he was born so that’s why I’m thinking about it a lot. I know he will have a great time with his dad though so it’s just me that will miss him. Planning on having a lot of fun now, see you when I get back! Oh, and picture from when we were there last time in 2008. //

Kommentera

