Grattis Sam 1 år

sam

Idag för ett år sedan föddes Sam. Det var den mest spännande, skrämmande, smärtfyllda, känslosamma, omställande men absolut lyckligaste dagen i mitt liv. Sen dess har inte mycket varit detsamma, det har varit både jobbigt och underbart, men vi hade inte bytt bort det mot något. Att jag får sitta här och skriva om att Sam fyller ett år får mig att känna mig som världens lyckligaste.

Det är som när jag satt där med honom i famnen för första gången, tittade ner och utbrast ”-men gustav, han är ju helt perfekt!”. Jag vet inte vad jag förväntade mig men insikten bara slog mig. Det finns inte ett enda fel på den här killen. Jag har fortsatt att tycka att han är helt perfekt och det kommer jag aldrig att sluta göra. Jag är DEN DÄR MAMMAN som är skamlöst partisk och spricker av stolthet för minsta lilla fingerlyftning. Kan inte hjälpa det…

Grattis på födelsedagen, Sam. Vi älskar dig (och precis allt med dig!!) så mycket att det inte finns ett ord tillräckligt bra för att beskriva det. Men det är megamegamycket, okej?

//Happy first birthday to our absolutely beautiful baby boy!!!! We LOVE you! //

One comment

Kommentera

