Grattis Matilda!

Idag fyller min vackra syster Matilda 24 år, grattis!!!

548722_10151329824217040_1250097953_n

Som ni ser är hon drop dead gorgeous men hon är även världens bästa syster, så varm och omtänksam med det största hjärtat och den allra roligaste humorn. Hon är smart, kreativ, konstnärlig och delar alltid med sig av sina talanger. Dessutom är hon numera bästa mamman och en som jag ofta vänder mig till för råd. Är så glad att hon är just vår syster och det har jag alltid varit. Stort grattis, Matilda…du är bäst!

*bilden har jag snott från hennes facebook. :)

//Today is my little sister Matilda’s 24th birthday. She’s not only GORGEOUS but also the very best sister a person could wish for…so caring, warm, funny, smart, creative and in recent years a completely awesome mom. I’ve always been so grateful and happy that she ended up being our sister. Big congrats to her, she ROCKS! //

3 comments

  1. Stort tack!! Vilken rolig överraskning att komma in och se detta inlägg, blev verkligen superglad! :D :D

  2. Vilken fin syster du har, jag ser likheterna mellan er. Du verkar ha en sån go och fin familj och det är jättekul att läsa om er alla. Synd bara att du gör en paus i ditt seriebloggande.

Kommentera

