Just nu

bobb1bobb3

Saker som händer just nu:

– Tar hand om Sam som är febrig och sjuk. Bokstavligen talat just nu för han ligger och sover på min arm.
– Planerar för Sams kalas som är om bara tre veckor! Idag beställde jag lite partypynt på etsy och jag längtar mucho.
– Kan mest bara inte fatta att han blir ett snart, det känns som att han växer rakt framför ögonen på mig. Ibland gör han något som han inte kunnat dagen innan och jag bara ser hur det är en liten kille där istället för en bebis. Men å andra sidan så kommer han alltid att vara min baby……so nice try, Sam. ;)
– Njuter av sommaren varje dag, det gör jag verkligen. Förra året hatade jag sommaren för jag var höggravid, tung och svettig men i år känns det som ett skänk från ovan.
-Vi har gett bort två stora garderober och nu tänkte vi inreda den hörnan litegrann, det ligger näst på tur så jag går och planerar och hoppas få det klart snart.

//Things that are going on right now:

– I’m taking care of Sam who has a fever. Like literary right now. 
– I’m also planning for his birthday party that’s only three weeks away! I can’t wait.
– It’s so surreal that he’s going to be one soon, it feels like he’s growing up right before my eyes. Sometimes he’ll do something that he didn’t know how to do the day before and I can just see how there’s a little boy there and not a baby anymore. Though…he’ll always be my baby so nice try, Sam. ;)
– We’re enjoying summer so much. Last year I hated it because I was pregnant, heavy and sweaty but this year I’m loving it.
– We got rid of two big closets so now we have a little space to decorate. I know exactly what I want to do so I really can’t wait to get started. //

bobb4bobb5

Bilderna är från nationaldagen när Sam testade Bobbycar för första gången. Och hans kusin Marta är med på bilderna. Hon är så snäll med honom, leker outtröttligt och busar en massa så han tycker i sin tur att hon är hur kul som helst. Brukar alltid skina upp när hon kommer i närheten.

//The pictures are from our national day when Sam got to try a Bobbycar for the first time. With him is his cousin Marta. She’s so great with him, plays with him everytime she sees him so he thinks she’s a bunch of fun. He always gets a big smile when she comes around. //

One comment

Kommentera

