Kalasinbjudningar

Jag har börjat planera för Sams allra första födelsedagsfest. Han är ju född den fjärde juli så jag passar på och tar tema 4th of july detta året. Nästa år vill han kanske bestämma något roligare själv.

Det känns nästan som igår när vi satt där i bilen på väg in till förlossningen, jag tog upp min mobil för att skriva ett gruppsms och insåg att ”-Titta Gustav, det är den fjärde juli idag!”. Mina värkar hade inte startat än så jag var vid väldigt gott mod, vi satt hela vägen och skrattade och pratade bl.a. om hur kul det skulle vara om han föddes den dagen. Och det gjorde han. :)

//I’ve started planning for Sams first birtdayparty! He’s born on the 4th of july so we’re having an american theme for this year, I figured I might as well now since next year he might want to decide on a more fun theme himself. It feels like yesterday we were in the car going to the hospital when I checked my phone and realized that ”-hey Gustav, it’s the 4th of july today!”. Since my contractions hadn’t started yet I was in a great mood so we spent the whole way there just talking and being giddy. //

66c6b
Nummer ett var att göra inbjudningar. Jag gjorde dem bara på datorn, skrev ut och klippte isär. Och nu när de är klara kan jag fortsätta med resten av planeringen. Finns så otroligt mycket idéer att välja på! Åh, jag längtar faktiskt jättemycket. Min lilla bebis ska bli ett år. :D

//My first task was to make the invitations. I just made them on the computer, printed and cut. And with those done I can continue the rest of the planning. There are so many ideas to choose from! I really can’t wait for this party. My little baby is turning one. :D //

2 comments

Kommentera

