På biblioteket

bib1bibi2

Här är lite mobilbilder från när jag och Sam tog en promenad till biblioteket. Trevligt nog var kusin Nils på plats och kunde dela med sig av några bra lästips till Sam. ;)

Har väl känt mig lite smått uttråkad på senaste tiden så därför har jag försökt att komma ut och göra så mycket som möjligt. Då glömmer man bort klockan vilket är väldigt skönt. Jag vet faktiskt inte hur många gånger jag tänkt (men extra många på senaste tiden) att jag är så glad att vi bor här i Alingsås. Innan jag var mammaledig tänkte jag inte på det lika mycket men nu är jag så otroligt glad över allt som är nära. Jag och Sam promenerar till allt och jag älskar det. Dessutom har vi turen att ha så mycket familj här omkring och det är ofta min räddning. Har bott här i 1,5 år nu och tänker fortfarande att det är så optimalt hur vi har det just nu.

//Here are some pictures I took with my phone when we were at the library. Luckily, cousin Nils was there to give Sam some good reading tips. ;) I’ve been pretty bored lately so I’ve tried to get out and do as much as possible. It’s nice when I forget what time it is. I’m also so happy about the place we live in. We’ve been here for 1,5 years and it’s a smaller town but I absolutely love how close by everything is. Me and Sam take walks to everything around here. I’m also so blessed to have as much family around as I do. As things are right now, I really wouldn’t change a thing so I’m so happy we moved here. //

Kommentera

