Nyss så träffa’ jag en krokodil

6c

När jag köpte vagnen till Sam köpte jag även en liten leksakskrokodil. Gillar träleksaker och hoppas att Sam ska göra det med. Men risken finns väl att det blir plastigt och flashigt som kommer att locka honom när han väl börjar tycka till själv. Tills dess passar jag på att fylla hans rum med de leksaker som jag tycker är fina. :)

//Bought this little crocodile for Sam. I really like wooden toys and I hope he will too. But I guess there’s a chance he’ll want plastic and flashy once he starts having opinions of his own. Until then I’ll fill his room with all the stuff that I find pretty. :) // 

11912

2 comments

  1. Sööööööööööööööööööööööta, söta Sam! ^^

    Och jag håller definitivt med dig vad det gäller leksaker. Allt ska vara så plastigt, skrikigt och kommersiellt nu för tiden… Nästan så 1800-talets kottar som ungarna lekte med då är bättre.

Kommentera

