Leksaksvagn

1

Jag är så glad över den här vagnen som jag hittade häromdagen när jag och Gustav var på secondhandbutik här i stan. Såg den precis innan vi skulle gå och blev så lycklig! Gustav var mer skeptisk så jag fick övertala honom och berätta att tyget skulle bort. Och att Sam kunde använda det som leksaksvagn, inte bara dockvagn. Sen gick det bra. 30 kronor kostade den förresten.

//I’m so happy about this little carriage that I found at a local thrift store! Had to convince Gustav, he wasn’t as thrilled as me. But I told him I’d remove the fabric, and that Sam could use it for toys…not just dolls. ;) It was only 30 SEK  – a little less than 5 dollars.//

43

Efter att jag ryckt bort tyget hade jag en fin liten kärra istället. Jag tycker om den jättemycket, den är så söt och passar perfekt i Sams rum. Just nu får den agera som förvaring och sedan får han leka med den när han blir lite äldre. Tror säkert att han kommer gilla den minst lika mycket som mig.

//This is after I removed the fabric! I like it so much, it’s cute and fits perfectly into Sams room. Right now it’ll just store his toys and then he can play with it once he gets a bit older. I bet he’ll like it just as much as me. //

5

2 comments

Kommentera

