Fem saker om mig

5

1. Jag är ingen chokladälskare och köper det väldigt sällan. Jag kan äta om Gustav köper eller någon annan bjuder men får jag valet så väljer jag nästan alltid fruktiga och syrliga smaker framför det. Det är så maffigt och därför äter jag bara små bitar åt gången.

2. Det finns ett pruttljud som folk gör med sina läppar och tunga som jag verkligen hatar. Alltså avskyr. Får rysningar i hela kroppen av det. Kan bara jämföra det med hur andra folk känner för naglar på en tavla. Usch.

3. Har alltid älskat barn, speciellt små bebisar. Dock är jag ingen djurmänniska. Tycker inte illa om dem men skulle aldrig få för mig att skaffa ett husdjur (säger jag nu). Dessutom är jag rädd för hundar när de springer mot mig i full fart eller hoppar upp på mina ben.

4. Är väldigt äckelmagad. Och har fått höra att jag inte har något pokerface. Så tycker jag att något är äckligt så syns det.

5. Vill gärna ha det lite kyligt när jag sover. Får panik av för varma sovrum, jag vaknar och det känns som att jag ska kvävas. Bäst är det på sommaren när man kan sova med öppet fönster. Älskar den friska luften som kommer in!

//Five things about me:
1. I’m no chocolatelover and always prefer fruity flavors over it. I almost never buy it only because it’s so rich and I’ll think it’s too much after a few bites.
2. There’s a farting sound that people make with their lips and tongue that I absolutely hate. Gives me chills, that’s how much I hate it. Can only compare it to how people feel about nails on a chalkboard.
3. I’ve always loved kids, especially babies. I’m not an animalperson though. I don’t dislike them but I don’t think I’ll ever get a pet. I’m also scared of dogs when they run towards me or jump up on my legs.
4. I’m very easily grossed out. And have been told that I have no pokerface. So if I think something is gross it will show on my face.
5. I prefer if it’s a little bit cold when I sleep. I really don’t like warm bedrooms since I’ll wake up with the feeling of being suffocated. Love summer when I can sleep with the window open and get new, fresh air all night long.  //

One comment

Kommentera

