Mina bästa vänner

IMG_2394

Jag vet att jag har haft världens tur för inte nog med att jag har fem systrar (och bara det är ju ganska fantastiskt i sig) utan de är även fem av de allra bästa personerna som jag känner.

Med dem har jag alltid så roligt, ju fler i samma rum desto bättre. Kan prata med dem hur länge som helst, om viktiga saker eller om ingenting alls. Gustav säger att det aldrig är tyst när vi är tillsammans och det stämmer. Är så lycklig över att just jag får vara deras syster, att de känner mig så väl och att jag känner dem lika bra tillbaka. Och trots att de är så olika så har de alla gemensamt att de är godhjärtade, kloka, duktiga, roliga och vackra tjejer. Och så kreativa, alla på sitt egna sätt. Blir så otroligt inspirerad – och imponerad – när jag ser vad de hittar på.

//I am so lucky to have these wonderful five sisters. We all know each other so well, they always make me laugh and we have the best of times together. Even though they’re all pretty different they all have in common that they’re so kind, wise, funny and beautiful. And extremely creative, being around them makes me so inspired. //

IMG_2385
Josefin, Matilda, Jag, Emelia, Sigrid och Johanna. Foto: Nicklas Lärka

Har länge tänkt att skriva ett inlägg om det här. Jag delar ju mest med mig av bilder på Gustav och Sam, men att jag har mina systrar och resten av min familj är en väldigt stor del av den jag är. Så jag ville berätta om det. Har alltid varit så kul med vår systermaffia och jag hoppas verkligen att Sam ska få växa upp och ha det lika bra som jag hade!

//My big family is a big part of who I am and I really hope that Sam will grow up and get to have as much fun as I did. I really love being a part of our mob of sisters!  //

2 comments

  1. Systrarna sisters rockar fett. Kan se oss när vi är gamla tanter. Kommer sitta likadant och babbla, skratta och göra våra män galna. Systrarna sisters old edition

Kommentera

