Mintgrön kökspall

pall3

Nu har jag tagit bilder så att jag kan visa mitt helgprojekt. Blev inspirerad från pinterest att pimpa upp en kökspall med lite färg. Köpte en helvit  på Ikea när vi var där och nu i helgen målade jag trappstegen i mintgrönt. Den färgen är så fin tycker jag och det passade bra på pallen.

Har verkligen saknat att ha en pall här hemma förresten. Gustav är en bra bit längre än mig och det märks när han älskar att placera saker på översta hyllorna som jag inte når. Nu slipper jag släpa runt på köksstolar i hela lägenheten. Så jag är nöjd, både med funktionen och hur fin den blev med sin nya färgklick. :)

//Was inspired by pinterest to add som color to an Ikea steppingstool. Painted the steps mintgreen since I really love that color. Gustav is quite a bit taller than me, and I can tell by the way he always places things on the very top shelves. Now I don’t have to drag chairs around the entire apartment anymore. Win! //

8 comments

  1. Mrs pysselqueen is back in town (she never left actually) vad fin den blev och perfekt till sam när han är äldre och vill nå allt som är högt upp ;)

  2. It’s definitely important to have a step stool around! I bought one for myself and it was one of the better purchases I had made. Saves me from having to climb on the counters like a child! ;)

Kommentera

