Grötbricka

Sen vi började med gröt och välling till Sam har det sett ganska stökigt ut på diskbänken med pappersförpackningar och pulver överallt. Så när jag förra veckan såg några snygga etiketter som man kunde skriva ut gratis och visste att vi skulle till Ikea nästa dag så slog jag till på lite ny förvaring.

Idag pysslade jag ihop dem. Snabbt och bra, tog nog bara 20 minuter totalt. Bricka under för att fånga upp eventuellt spill.

//Got tired of all the paperpackages for Sams porridge that was making the kitchen look so messy. So I switched them out for glassjars instead! The labels are free printables (found here), jars and tray are from Ikea.) //

bri1bri5

4 comments

      1. Jag tog en screencap och öppnade sedan i photoshop där jag la på text! Lite sämre kvalitet men det syns inte eftersom de är så små.

Kommentera

