Sammy är stabil

Sam har väl kunnat ”sitta” ett tag nu. Om det räknas att kunna sitta när jag måste vara bakom hela tiden eftersom han tippar åt både det ena och det andra hållet med jämna mellanrum?

Hursomhelst fick han för sig att bli jättestabil, över en natt som vanligt. Detta var alltså första gången som jag kunde lämna honom och kände mig trygg med att ta bilder istället för att agera tippvakt. Och det kändes så konstigt för han såg ju så stor ut när han satt där på golvet helt själv! Jag passade på att ta en massa bilder, måste ju spara så att jag kan visa honom hur det såg ut när han bestämde sig för att börja sitta som om han aldrig gjort något annat förut.

Och hur glad han var över sina nyfunna skills.

sitty3
Alltså att sitta..

sitty7
..det är bara så..

sitty2
…KUL!

2 comments

Kommentera

