Projekt tavelvägg (del 3)

Jag har gått och väntat på att jag ska få bilder framkallade eftersom de ska fylla majoriteten av de tavlor som jag har kvar att göra till väggen. Nu när jag fick dem så är det bara att köra! Börjar med dessa tre som jag gjorde i helgen. Har nu som mål att få klart samtliga motiv inom två veckor.

tavb11
Jag hade de här tre ramarna att fylla. Var lite för ivrig med att måla om den i mitten så där har jag ingen före bild. Men den var i trä som de andra.

tav2b
Målade! Gjorde en vit, en rosa och en rosarandig. Måste ju såklart få en liten touch av rosa på väggen.

tavb2
Den första fick en bild på Sam. Ni ser kanske att mina ränder inte är perfekta men det är väl charmen med att göra själv. ;)

tavb3
Nästa fick en bild på mig och mina systrar.

tavb4
Och så en print! Har sett många sådana här där man skriver ut speciella datum så jag gjorde bara en enkel sådan med våra födelsedatum. Och med luftig design om vi skulle vilja lägga till fler i framtiden. :)

tavb5
Och så var den här sektionen klar. Återkommer snart med mer!

2 comments

  1. vad duktig och pysslig du är!!! känner mig skamsen som inte gör mer nu. det blir så fint. längtar efter att få se det färdiga resultatet

Kommentera

