Framkallningar

02
Vad gör man en tråkig måndag när man inte fått sova speciellt mycket (underdrift) under natten? Jo, man försöker hålla sig sysselsatt. Och kanske shoppar lite. Så jag tog tag i att beställa fotoförstoringar till vår tavelvägg. Även om jag redan hade ett hum om vilka bilder jag ville använda så tog det längre tid än jag hade räknat med. Hann bli mörkt ute innan jag var klar. Nu är jag jätteivrig att se hur det blir, det är så roligt att framkalla bilder. Helt annan känsla att hålla dem i handen än att ha dem på skärmen.

Efter jag var klar med det så köpte jag även några nya kläder till Sam. Som lite tröst. Visar när jag får dem!

2 comments

  1. Åh älskar att få bilder framkallade. Vi måste verkligen också ta tag i det. Har en helt färdig mapp med bilder men det är så svårt att bara få det gjort. Vill gärna se! Och det gäller kläderna också… Bortskämda lilla sam. Tur att de inte fattar själva hur mycket de får! ;)

Kommentera

