Packar

pack1

Just nu är det packning som gäller här för fulla rullar. Kontrollfreaket i mig skrev en noggrann packlista som nu kom väl till hands. Packar för mig och Sam och vår väska har bara prydligt vikta högar med våra kläder. Dags att få till Gustavs väska med, den har inte kommit lika långt. Vi två är så olika, medan jag har velat bli färdig hela dagen så tycker han att ”det är ju låång tid kvar”. Men jag gillar känslan av att allt är ordnat och klart, har redan gjort så mycket förberedelser som jag bara kan här hemifrån. Håller även på att förbereda mig mentalt för flygresan imorgon. Tycker inte om att vi ska ta Sam ombord på ett plan med den där unkna luften. Har alltid tyckt att det är så äckligt med tanken på att luften återanvänds och jag riktigt känner hur den går från mun till mun. Jag är inte speciellt flygrädd eller orolig för krasch, tycker bara inte om att flyga för att det är så instängt och äckligt.

Men jag får stå ut. Och berätta senare hur allt gick, vi ses när jag kommer tillbaka!

2 comments

  1. Vad kul för er! Det kommer gå så bra! Sam bryr sig inte om luften. Han var ju instängd i din mage i 8 mån….

Kommentera

