Halsband med mockingjay

Jag hade hittat det här halsbandet som jag tänkte ge i julklapp till min lillasyster Sigrid. Hon tycker nämligen mycket om The Hunger Games så jag bestämde direkt att köpa det till henne när jag såg att det var likadant som broschen i boken (och filmen).

Problemet var bara att det visade sig vara en extremt lång leveranstid. Hittade det på etsy, där jag köpte flera andra presenter med och de kom minsann fram i god tid. Men inte detta. Kom först i tisdags, alltså nästan en månad försent! Det var tråkigt på julafton, men annars gjorde det inte så mycket. Kul med en present nu i slutet av januari istället.

Såhär ser det ut:

1

Fick inte bild på det men om man öppnar så är det en klocka inuti. Sigrid a.k.a. Signiss blev mycket nöjd! :)

Kommentera

