Reseklar

3

På söndag åker vi till Budapest med Sam så därför fick vi ansöka om pass till honom. Det är en liten minisemester på tre nätter, det kändes skönt att få testa på först i liten dos. Vi vill gärna göra längre resor med honom i framtiden så då tyckte vi att det var bra att få mjukstarta och ser hur det går.

Jag skulle ljuga om jag säger att jag inte är nervös. Det här blir första gången vi tar honom utomlands, vår lilla baby liksom, så jag går klart omkring och stressar upp mig över allt som kan hända eller gå fel. Vissa superfåniga grejer. Men det ska nog gå bra, ska bli kul att få åka iväg. Vi bokade resan precis innan jul för att vi skulle ha något att se fram emot i trista januari.

Roligast av allt är att detta blir vår första familjesemester! Sam kommer ju inte minnas något alls men det är ändå så kul att det är vi tre och att vi är iväg tillsammans. Mysigt att komma bort lite från vardagen och ha Gustav med oss hela dagarna istället för på jobbet. Jag är ett riktigt planeringsfreak så jag har suttit och skrivit packlista och läst omdömen och gjort min research. Tror att det kommer att vara en stad i min smak!

Och nu är Sams pass klart, det sista vi hade att bocka av innan vi var klara att åka.

5 comments

  1. Låter ju underbart med en liten minisemester, det behöver man verkligen ibland och speciellt nu den här årstiden! Jag får önska er en toppen fin semester! :)

Kommentera

