Ny kusin

På självaste nyårsafton födde min storasyster Johanna sin lilla flicka så nu har jag blivit moster igen (för femte gången) och Sam har en ny kusin. Hon var egentligen beräknad till den 3 januari, så det var inte jättetidigt men ändå blev jag så förvånad när jag klockan fem på morgonen hade fått ett nytt mms med en bild på en nykommen bebis. Alltid så häftigt att se den där personen som gömt sig i magen i 9 månader. Denna tjejen blir nu samma årskull som Sam och det var minsann på håret. Bara 6 månader är det mellan dem och än en gång tänker jag hur kul det är att Sam får så många kusiner som blir jämngamla med honom.

Har ingen bild på henne och Sam sedan hon kommit ut, men här är en från i september när han låg och kramade gravidmagen:

Untitled-6

Kommentera

