Välkomna hit!

Förutom att blogga om tv-serier på seriedrottningen så tänkte jag starta en personlig blogg. Har varit sugen på att göra det eftersom jag tar en massa bilder och tycker att det är kul dokumentera.

Här kommer det handla en hel del om lilla huvudpersonen i mitt liv, Sam. Men även om mig, Gustav och vad som händer oss. Tycker om att fixa här hemma i lägenheten och har många projekt att ta tag i så det blir även uppdateringar om det.

Har skrivit en liten presentation, ni kan gå in och läsa den under ”om mig”.

Det ska väl vara allt, nu kör vi!

x44

Kommentera

